Scoro uuendus: Ülesannete maatriks

Scoro eelmise kuu uuendus sisaldab endas mitut eriti kasulikku tööriista, mis aitavad sul oma kõige hinnalisemat ressurssi (loe: aega) paremini hallata. Vaata kindlasti nii Ajamõõtja kui ka Tööajatabeli videot (inglise keeles). Scoro jaanuarikuu uuendusega lisame sellesse loetellu veel ühe võimaluse, sest tööde planeerimine, selgete eesmärkide seadmine ja õigel ajal soovitud tulemusteni jõudmine on edu võti.
 

Ülesannete maatriks

Scoro tööde tahvel võimaldab hallata ülesandeid üksteise kõrval tulpades ning näha, kuidas tööd edenevad ja aegamööda ühest tulbast teise liiguvad, kuni päriselt valmis saavad. Tööde tahvlit on võimalik kohandada vastavalt vajadusele, et näha just sulle olulist teavet. Nüüd saad lisaks tulpadele tahvlil välja tuua ka read erineva informatsiooniga – kutsume seda vaadet ülesannete maatriksiks.
 
Ülesannete maatriks
 
Maatriksivaadet saab kasutada mitut moodi, et luua oma töödele visuaalne võrgustik ja seada mõistlikud eesmärgid. Näiteks, jälgi projektide edenemist kasutades projekte ridadel ja ülesannete tähtaegu tulpades. Või hoia silm peal oma tiimi planeeritud tegevustel ja seatud eesmärkidel, et olla kursis, millal erinevad tööd valmis peavad saama.

Lisaks on ülesannete tahvlil uus filter, mille abil saab filtreerida projektid projektijuhtide järgi. Nii näed hõlpsalt, kuidas projektid valmivad ja millega iga tiim parajasti tegeleb.

Sea endale ja oma tiimile uued sihid ning tööta kindla eesmärgi nimel!

 

Ülesannete maatriks kuulub Work HUB Ultimate ja Business HUB Ultimate paketti. Teistele pakettidele on võimalus saadaval tasulise lisana.

 

 

Peagi tulekul:

  • Majasisesed ja -välised tooted. Erista müügidokumentidel hõlpsalt tooteid ja teenuseid, mis on tehtud majasiseselt neist, mis on tellitud mõnelt kolmandalt teenusepakkujalt.
  • Projektivaatest arveldamine. Võimalus arveldada tehtud tööd otse projektivaatest selle asemel, et liikuda edasi-tagasi projektivaate ja detailse tööaruande vahel.
  • Osaline arveldamine. Esita kliendile osa tehtud tööde eest jooksvalt arve ja koosta lõplik müügidokument siis, kui projekt on valmis.

 

 

See ei ole sugugi kõik. Vaata kõikide uuenduste nimekirja…

 
Planeerija otsingu uuendus
Planeerijas on nüüd võimalik otsida ülesandeid nii ülesandega seotud kasutaja kui ka projekti (või mõlema) järgi. Projekti järgi otsides saab ühtlasi valida, kas otsida vasteid tulevikuprojektide või juba töös olevate projektide seast. Tänu sellele on suure hulga ülesannete seast planeeritavate tööde leidmine lihtsam!
 
Teavitused pakkumisest ülesannete loomisel
Pakutavatest teenustest ülesannete loomisel saab nüüd tegijat ülesannete lisamisest teavitada. Märkides ülesannete loomisel linnukese kasti “Teavita”, antakse ülesande tegijale nii e-mailitsi kui ka Scoros märku, et tema ülesannete nimekirja on töö(d) lisandunud. Nii on kindel, et ükski ülesanne ei jää tähelepanuta.
 
Ostutellimuste täiendus
Seni kanti tellimusest või pakkumisest ostutellimuse loomisel algselt dokumendilt kogu info loodavale dokumendile üle, sh soodustused. See oli mõnevõrra ebaloogiline käitumine, sest ostutellimusel kuvatavad hinnad sõltuvad peamiselt tarnija hinnapoliitikast. Parandasime süsteemi käitumisloogikat ja soodustuse infot enam üle ei kanta.
 
Tööaja eest arveldamise täiendus
Detailsest tööaruandest kliendile tehtud töö eest arvet koostades on võimalik müügiarvele kanda ka projektiga seotud kulud. Selleks on ostuarvetel valik “See ostuarve on kliendiga arveldatav”, mis on vaikimisi linnutatud. Linnuke oli seni aktiivne ka juhul, kui Tööaja eest arveldamise võimalus oli keskkonnas mitteaktiivne. Nüüdsest on see linnuke sõltuv sellest, kas võimalus on keskkonnas aktiivne või mitte ning viimasel juhul on see kastike ostuarvetel vaikimisi linnutamata.
 
API uuendus
Lisasime uue välja “event_type” Scoro API “timeEntries” päringule, et kalendrisündmuste ja ülesannete aja sissekanded oleks omavahel hõlpsalt eristatavad.
 
Liidestuste vigade lahendamine
Nüüdsest saavad Scoro kasutajad ise ükshaaval liidestuste vigu lahendatuks märkida ega pea sellega Scoro klienditoe poole pöörduma. Selleks on nüüdsest liidestuse logis igal tekkinud vea real nupp “Märgi lahendatuks”.

 

Nüüd on aeg uus Scoro versioon oma silmaga üle vaadata!

Anname endast parima, et Scoro muutuks iga uuendusega aina paremaks, seepärast on tagasiside meile väga väärtuslik. Saada oma mõtted meile aadressil help@scoro.com.

Teised populaarsed postitused