Scoro update

Scoro uuendus: Ajamõõtja ja Tööajatabel

Igapäevased toimetused, töö ja eraelu tasakaalus hoidmine ning igasse päeva võimalikult paljude tegevuste mahutamine – see kõik võib olla küllaltki stressirohke. Kogu planeerimise juures jääb vahel ikka mõistatuseks, kuhu aeg kaob. Seekord sisaldab Scoro uuendus endas mitut uut tööriista, mille abil on lihtsam graafikus püsida, oma töödest ja tegemistest realistlik ülevaade saada ning oma aega paremini planeerida.

 

Ajamõõtja

Nii nagu jälgid joostes läbitud distantsi või loed päeva jooksul tehtud samme, et olla heas füüsilises vormis, tuleks mõõta ka erinevatele töödele kuluvat aega. See võib olla üsna üllatav, kui palju tegelikult mingisugune tegevus arvatust enam aega võtab.

Scoros on ajalogimiseks mitu erinevat viisi. Lisaks sellele, et käsitsi ülesannete alla aja sissekandeid logida, saad nüüd ülesandele lisada ajamõõtja, mis teeb seda sinu eest. Vali oma ülesannete nimekirjast töö ja pane ajamõõtja käima, kui ülesannet tegema asud.

Ajamõõtjat saab tööle panna igas Scoro vaates. Ajamõõtja nupule klikkides avaneb menüü, milles kuvatakse kõik planeeritud ülesanded ja aja sissekanded. Lisaks saad vajadusel sobiva ülesande leidmiseks kasutada menüü otsingut. Vajuta Start nupul – samal ajal kui sina töötad, paneb ajamõõtja iga tööle kulunud sekundi kirja.

Alusta mõõtmist ja saad oma ajakasutusest täpse ülevaate.

Ajamõõtja on saadaval Scoro Ultimate paketiga.

 

Tööajatabel

Tänu uuele tööajatabelile saad kiirelt ja lihtsalt ülevaate oma nädala ajakasutusest. Lisaks on tabelis hõlbus töödele aega planeerida ja juba olemasolevaid aja sissekandeid muuta.

See on lausa hädavajalik tööriist neile, kes on harjunud iga päeva või nädala lõpus käsitsi töötunnilehte täitma. Lisaks kiirele ja hõlpsale ajalogimisele on see suurepärane vahend, mille abil tulevaste projektide tarvis aega planeerida.

Tabeli esimesel real on summeeritud kalendrisündmustele kuluv aeg – nii saad oma ajakasutusest täielik ülevaate. Kõik logitud aja sissekanded ja planeeritud aeg (tehtuks märkimata) on samuti tabelis nähtav. Lihtsalt kliki numbritel, et näha nende taga peituvaid aja sissekandeid.

Selleks, et olemasoleva ülesande alla aega logida, sisesta numbrid vastavatesse lahtritesse. Planeerimata ülesande korral saad hõlpsalt uue ülesande lisada ja kohe selle alla aega logida. See on tõesti kõige kiirem viis aja planeerimiseks ja logimiseks – lihtsalt asu tabelit täitma.

Tööajatabel on saadaval Scoro Ultimate paketiga.

 

Kõik tegevused kalendris

Selle asemel, et kõigepealt oma kalendrit kontrollida, siis ülesannete nimekirjas tegemist ootavad tööd üle vaadata ning seejärel tööle kuluv aeg kokku lüüa, näed nüüd kalendris kõiki oma tegevusi ja neile kuluvat aega. Kuigi Scoro kalendril on juba niigi päris mitu unikaalset omadust, täiendasime kalendri nädalavaadet veelgi.

Tänu sellele, et kõik tegevused on nähtavad kalendris, saad kiiresti kogu oma päeva tegevustest ülevaate, ent nii on ka aja planeerimine oluliselt lihtsam – näed täpselt, kui palju toimetusi sinu päeva veel mahub. Iga päeva juures on nüüd progressiriba, millel kuvatakse nii broneeritud aeg kui ka planeeritud ülesanded (kollane), juba toimunud sündmused ja tehtud ülesanded (sinine) ning kõik üle aja planeeritud tegevused (punane). Pühade ja vabade päevade juures on progressiriba halliks viirutatud.

Ülesannete arv progressiriba all näitab kui mitu ülesannet veel tegemist vajab. Lisaks annab tegevustele kuluv prognoositav aeg hõlpsalt ülevaate sellest, kui suur osa sinu päevast on juba broneeritud.

 

Peagi tulekul:

  • Ülesannete maatriks. Lisa ülesannete tahvlile lisaks tulpadele ka read – nii on kogu tiimi ühiste eesmärkide kaardistamine ja elluviimine lihtsam.
  • Mitme projekti graafik. Võrdle oma projekte ja jälgi nende edenemist ühisel ajateljel.

 

 

See ei ole sugugi kõik. Vaata kõikide uuenduste nimekirja…

 

Zapieri liidestuse täiendused

Scoro Zapieri liidestus võimaldab luua isikupäraseid automeeritud tööjadasid ja muuta erinevad protsessid sujuvamaks. Nüüdsest toetab Scoro lisaks uute andmete ühest äpist teise saatmisele ka nende andmete uuendamist.

Näiteks, kui kasutad Zapieri liidestust Google Sheetsis turundusnimekirja koostamiseks – Zap loob iga Scorosse loodud uue kontakti kohta ka Google Sheetsi tabelisse uue kirje. Nüüdsest uuendatakse seda kirjet kohe, kui Scoros kontaktikaardil midagi muudetakse. Topelt andmete sisestamist ei ole tarvis!

“Loo ja uuenda” tüüpi trigger’id ja tegevused on toetatud ülesannete, isikute, projektide ja firmade puhul.

Lisaks lõime uue tegevuse, mis lubab Zapieril uuendada Scoros kindlat projektiga seotud ülesannet iga kord, kui teises äpis toimub trigger-tegevus. Selle asemel, et luua iga kord uus ülesanne, uuendatakse koguaeg ühte suuremat projektiga seotud ülesannet – nii on projekti andmed alati õiged.

Keskkonna administraatorid võivad nüüd anda kasutajatele õiguse Zapieri liidestuse ülesseadmiseks. Nii saavad kasutajad ise liidestuse aktiveerida ja luua täpselt sellised Zapid nagu tarvis.

 

Google Drive’i liidestus

Scoro Google Docsi liidestus on kasvanud Google Drive’i liidestuseks. Nagu ikka, saab projektide all luua ja automaatselt projekti liikmetega jagada kõiki Google’i dokumente. Lisaks saab nüüdsest kasutada Google Drive’i failide salvestuskohana. See tähendab, et kõik Scorosse lisatud failid sünkroniseeritakse automaatselt Google Drive’i kettale. Lisaks on kõik failid hõlpsalt leitavad Scoros Failide all.

 

Müügidokumentide koondamine

Selleks, et projektiga seotud erinevate müügi- ja ostudokumentide arv võimalikult väiksena hoida, saad nüüdsest mitu sama tüüpi dokumenti üheks koondada. See on mugav võimalus näiteks juhul, kui suuremahulise projektiga on seotud mitu projektijuhti ja seega luuakse projekti alla mitmeid pakkumisi. Kliendiga lepingu sõlmimisel on mugav kõik need pakkumised kokku siduda. Nii on vajalikud dokumendid ühes kohas, lisaks saad hõlpsalt pakkumisest ühe klikiga oma tiimile ülesanded luua.

Lihtsalt ava mõni müügi- või ostudokument, kliki nupul “Vali koondamiseks dokument” ja vali pakutavate dokumentide hulgast sobiv või otsi dokumenti numbri, projekti või kliendi järgi.

 

Teenuste periodiseerimine müügiarvel

Nüüdsest on ettevõtte tegeliku kuukäibe jälgimine lihtne – selleks periodiseeri müügiarvete toote- või teenuseread. Nii näed oma ettevõtte käivet iga võimaliku perioodi kohta olenemata sellest, millal kliendiga arveldad.

Paljud ettevõtted arveldavad kuupõhiste teenuste eest kliendiga kord aastas. Nii puudub neil täpne ülevaade kuukäibest, sest aruandlus põhineb vaid arveldamise kuupäevadel.

Mine Seaded > Müük ja finants > Müügiarved ja aktiveeri võimalus “Periodiseeri müügiarvete toote/teenuseridu”. Periodiseeri müüdavad teenused arvetel ja Scoro koostab reaalajas täpse kuupõhise aruandluse sinu eest.

Arvete periodiseerimine on saadaval Scoro Ultimate paketiga.

 

Uuenenud projekti, ülesande ja sündmuse detailvaade

Ühtlustasime nimetatud kolme vaate väljanägemist ja tõime esile kõige olulisema teabe igas vaates. Vaata ise!

Scoro Kalender

 

Erinevate vaadete alammenüüd

Muudame pidevalt Scoro välimust ühtlasemaks ja kohandame vaateid nii, et neid oleks mugavam kasutada. Seekord lisasime erinevate võimaluste juurde alammenüüd, et vaatega seotud võimalusi oleks lihtsam kasutada ja nende vahel oleks mugav edasi-tagasi liikuda. Näiteks Teha alla on koondatud nii Ülesannete nimekiri, Tööde tahvel, Tööajatabel jm. Tänu alammenüüdele saad nüüd mugavalt ühest vaatest teise liikuda. Lisaks näevad alammenüüd ka visuaalselt kenad välja.

 

Õigus näha toote/teenuse lõpphinda

Scoro keskkonna administraatoril on võimalik seadistada ja mugandada oma keskkonnas pea kõike ning lisaks otsustada, mida iga kasutaja keskkonnas näeb ja teha saab. Nüüdsest on Rollide ja õiguste all uus õigus, mille abil saab määrata, kas ja milline kasutaja näeb Detailses tööaruandes toote/teenuse lõpphinda.

 

Tööaja eest arveldamise parendused

Muutsime veidi terminoloogiat, kuid ka seda, kuidas ja millal erinevat teavet Detailses tööaruandes kuvatakse.

“Lõpphind” on nüüdsest “Müügihind” ja kuvab toote/teenuse tegelikku müügihinda – projektile määratud tootegrupi hinda; kui see määramata, siis toote hinda pakkumisel või kasutajapõhist hinda; kui need on samuti määramata, siis toote/teenuse hinda (tootekaardilt).

“Kasutaja müügihind” on nüüdsest “Tavahind”. See tulp kuvab kasutajapõhist hinda, kui see on tootele määratud. Vastasel juhul kuvatakse toote/teenuse hinda.

 

Ülesannete nimekirja täiendus

Seni kuvati ülesannete nimekirjas vaikimisi välja tulp “Jääk”. Tulenevalt meie klientide erinevatest vajadustest muutsime nüüd ka selle tulba seadistatavaks. Lihtsalt kliki nupul “Näita” ja peida/kuva tulp oma nimekirjas.

 

Nimekirjas kõikide kirjete valimine

Seni, kui projektide ja kontaktide nimekirja vaates valida kõik nimekirja read, valiti pikas nimekirjas vaikimisi esimesed 50 ette laaditud kirjet. Parandasime selle ebaloogilisuse – nüüdsest, kui märgid linnukese kasti “Märgi kõik” ja lisad kõigile projektidele/kontaktidele uue ülesande, lisatakse see kõigile projektidele/kontaktidele.

 

Kaks uut sisendit eelarvete jaoks

Koos müügiarvete ridade periodiseerimise võimalusega lisasime eelarvetele kaks uut sisendit. Nüüdsest saad periodiseeritud eelarve koostada näiteks sisendite “Arved reakuupäevade järgi” ja “Müügiarved + arvekäsud reakuupäevade järgi” põhjal.

 

Uus seadistus arvekäskude jaoks

Lisasime arvekäskudele võimaluse määrata viide arvekäsu e-kirja saatmisel. Mõni teenusepakkuja piirab järjestikku saadetavate e-kirjade arvu. Tänu viitele saadetakse aga sellest olenemata kõik kirjad välja. Seda võimalust saavad määrata kasutajad, kel on õigus muuta müügiarvete seadeid. Võimaluse aktiveerimiseks mine Seaded > Müük ja finants > Müügiarved ja märgi linnukesega võimalus “E-kirjade viide arvekäskude saatmisel”.

 

Uus filter Arvestusobjektide aruandes

Kui valida aruande sisendiks pakkumised, saab nüüdsest aruannet filtreerida pakkumise staatuste järgi.

 

Impordi uuendused

Detailse tööaruande eksport
Nüüd on võimalik eksportida kõiki andmeid, mida Detailses tööaruandes kuvatakse. Lisaks saab eksportida nii arveldatavat tööaega kui ka teisi välju, mida on võimalik aruandes vaate kohandamisel välja kuvada.

Vigased importfaili read koondatakse üheks failiks
Lühidalt kokku võttes muutsime importide tegemise kasutajate jaoks lihtsamaks.

Varasemalt, kui impordi käigus tekkis vigu, tuli vigased read hiigelsuurest eksport failist käsitsi üles otsida. Seejärel tuli vigased read failist eemaldada ja need uuesti importida.

Nüüdsest imporditakse kõik korrektsed read koheselt. Impordi käigus avastatud vigased andmeread koondatakse aga ühte faili, milles on välja toodud ka põhjus, miks ridu ei imporditud. Kasutaja saab nüüd selle faili eksportida, teha vajalikud parandused ja parandatud faili uuesti Scorosse importida.

 

API: Müügiarve ridade periodiseerimise API tugi

Nii lihtne see ongi – lisasime API toe müügiarve toote- ja teenuseridade periodiseerimise võimalusele.

 

 

Nüüd on aeg uus Scoro versioon oma silmaga üle vaadata!

Anname endast parima, et Scoro muutuks iga uuendusega aina paremaks, seepärast on tagasiside meile väga väärtuslik. Saada oma mõtted meile aadressil help@scoro.com.

Teised populaarsed postitused