12 Scoro nippi, mis muudavad elu lihtsamaks

Scoro pakub igapäevaselt sadu kui mitte tuhandeid võimalusi töö efektiivsemaks muutmiseks. Lisaks sellele, et Scoro aitab efektiivsemaks muuta ettevõtteid, leidub siin ka nippe, mis muudavad lihtsamaks iga kasutaja töö.

Kogusime kokku 12 fakti ja nippi, mille Scoro kasutajad sageli unustavad. Avasta uusi kiirteid ja võimalusi ning säästa iga kuu tundide viisi aega.

1. Ühe klikiga sisse logimine

Kas teadsid, et saad Scorosse veel kiiremini ja mugavamalt sisse logida?

Selle asemel, et päeva jooksul mitu korda uuesti parooli sisestada ja sisse logida, võid kasutada kiiremat võimalust, mis logib Scorosse sinu eest.

Ühe klikiga Scorosse sisenemiseks mine Seaded > Profiil ning liigu lehekülje lõppu. Sealt leiad valiku “Sisselogimine ühe klikiga”. Klikkides kirjele “Loo uus link”, saad isikliku sisselogimise lingi.

Lisa see link oma veebibrauseri järjehoidjate juurde ning kasuta seda edaspidi oma Scoro keskkonda sisenemiseks. Järjehoidjal klikkimine avab brauseriaknas Scoro lehekülje, millele oled juba oma kasutajaga sisse logitud. Kas pole mitte mugav?

2. Lisa Scoro oma nutitelefoni

Paljud kiire töögraafikuga inimesed eelistavad Scorot kasutada nutitelefonides.

Kas teadsid, et saad Scoro ikooni oma nutitelefoni avaekraanile lisada ja selle abil kiirelt Scorosse sisse logida? Järgi juhendeid ja lisa Scoro ikoon ka oma telefoni.

Android: ava mobiili veebribrauser > mine Scoro keskkonda > kliki menüüle ekraani paremas servas > vali “Add to Home screen” või selle eestikeelne vaste. Ja voila! Scoro ikoon on nüüd sinu nutitelefoni avalehel.

Bring structure to your work

Scoro pushes and pulls your information to and from different apps, so you’re finally in charge of the whole workflow.

Try for free

iPhone: ava mobiilne veebibrauser > mine oma Scoro keskkonda > kliki noolekujulisele ikoonile ekraani alumises servas > vali “Add to Home Screen” või selle eestikeelne vaste.

3. Kolme täpi menüü

Kui satud Kalendri, Teha, Isikute, Pakkumiste jt vaadetesse, saad nimekirju filtreerida tuhandetel eri viisidel.

Kas oled märganud kolme täpikesega ikooni filtreerimisevalikute juures? Sellele klikkimine avab veel hulga võimalusi nimekirjade sorteerimiseks.

Kui klikid kolme täpiga ikoonile, avanevad lisavalikud. Nüüd saad nimekirju sorteerida just nii, nagu parajasti vaja.

4. Näe erinevates vaadetes rohkem lisavälju

Kui teie ettevõte kasutab Scoro lisavälju (lisainfo, mida saad lisada ülesannetele, projektidele, klientidele jne), siis on teil võimalus muuta kõik nimekirjavaated veelgi informatiivsemaks.

Näiteks vaadates firmavaadet, saad näha lisainfot firma esindajate, viimase kontakti jm kohta.

Et näha veelgi rohkem informatsiooni, saad Scoro vaadetele lisada täiendavaid lisaväljade tulpasid. Selleks tuleb vaid kolme täpiga ikooni kõrval olevale ikoonile klikkida ning valida, millist infot nimekirjas näha soovite.

Ülemisel pildil valitud lisaväljad ilmuvad nüüd kõik vaates eraldi tulpadena:

Pea seda nippi alati meeles, kuna see muudab info haldamise oluliselt lihtsamaks ja kiiremaks!

5. Sorteeri oma nimekirju ja vaateid

Kas oled kunagi tahtnud reastada oma klientide nimekirja konto loomise kuupäeva järgi? Või ehk oled soovinud näha kõiki projekte reastatuna alguskuupäeva põhiselt?

Lihtsaim viis nimekirjades sisalduvat infot reastada, on klikkida mõne tulba pealkirjale.

Näiteks klikkides pealkirjale “Start date”, reastab Scoro kõik projektid nende alguskuupäeva järgi.

Kui tahad reastada oma klientide nimekirja konto lisamise kuupäeva järgi, lisa kõigepealt vaate kohandamise menüüst “lisamise kuupäev”. Järgmiseks, kliki nimekirja ilmunud “lisamise kuupäev” tulba pealkirjale ning kliendid ongi lisamise kuupäeva põhiselt reastatud.

6. Säästa aega järjehoidjate abil

Nüüd, kus nimekirjade sorteerimine on juba selge, saame õppida järjehoidjaid lisama. Järjehoidjad on salvestatud filtritega vaated, raportid, nimekirjad jne, mille saad avada vaid ühe klikiga (ilma et peaksid kõik filtrid ja eelistused iga kord uuesti seadistama).

Kõigi Scoro lehekülgede ülemises nurgas on järjehoidja ikoon. Siit leiad kõik vastava vaate salvestatud järjehoidjad.

Kuidas järjehoidjat lisada?

Sorteeri vaade või nimekiri, vajuta nupule “Järjehoidjad” ning vali “Salvesta järjehoidjana”.

Uus järjehoidja ilmub koheselt lehekülje ülaosas asuvasse järjehoidjate menüüsse. Klikkides mõnele järjehoidjale avaneb juba filtreeritud vaade.

7. Vaikimisi vaated

Kas töötad sageli nimekirjaga, mida pead kindlal viisil sorteerima? Võib-olla eelistad, et firma vaates oleksid kõik kliendid reastatud suuruse põhiselt. Või projektide vaates peaksid projektid olema reastatud tähtaja järgi?

Et nimekirjade filtreerimise pealt aega kokku hoida, saad igas vaates salvestada ühe vaikimisi vaate. See tähendab, et saad ühe filtreeritud vaate salvestada ning iga kord samasse vaatesse minnes tuleb ette juba kindlal viisil filtreeritud nimekiri.

Sorteeritud nimekirja salvestamiseks vaikimisi vaatena järgi neid juhised: filtreeri vaade/nimekiri oma soovide kohaselt. Kliki nupule “Järjehoidjad” ja vali “Salvesta vaikimisi vaatena”.

8. Lisa ülesanne, sündmus, klient jm kiiremini

Kui lähed uue ülesande lisamiseks iga kord Teha vaatesse, on see nipp lause hädavajalik!

Scoro lehekülje ülemises servas on väike plussmärk. Liikudes hiirega plussmärgile, avaneb menüü valikutega, mida Scorosse lisada saad.

Näiteks võid siit lisada uue kontakti, isiku või ülesande. Kas pole mugav?

Veel üks nõuanne: uusi ülesandeid saad lisada ka teistest vaadetest (Firmad, Projektid, Pakkumised jne). Lisatav ülesanne on automaatselt seotud ettevõtte, projekti või pakkumisega, mille alt see lisati.

9. Lisa sarnane ülesanne

Kas oled kunagi pidanud lisama mitu sarnast ülesannet korraga?

Et sellistes olukordades aega säästa, on Scoro ülesande lisamise kastis valik “Salvesta ja lisa uus”.

Klikkides “Salvesta ja lisa uus” nupule, salvestab süsteem ülesande ning avab uue kasti, et lisada järgmine ülesanne. Sellisel viisil ülesannet lisades täidetakse tegevuse liik ja seosed automaatselt.

Nõuanne: vali kliendile pakkumist saates “Salvesta ja lisa uus” ja lisa ülesanne ka selle kohta, et vaataksid kolme päeva möödudes, kas klient on pakkumise kinnitanud või mitte.

10. Määra ülesandeid mitmele kasutajale

Mõnikord on ülesanded liiga keerulised, et nendega üksi toime tulla.

Et ülesannet mitmele kasutajale määrata, ava uue ülesande lisamise kast (vaata punkt 6) ja liigu hiirega üle inimeste ikooni.

Valides menüüst “Mitu kasutajat”, saad teha linnukese mitme kasutaja nime ette ja seega saavad kõik valitud kasutajad sama ülesande oma ülesannete nimekirja).

Ära unusta võimalust teavitada ülesande tegijaid nii Scoros kui ka meiliga.

Pea meeles: mitmele kasutajale ülesande määramine tähendab, et iga kasutaja ülesannete nimekirja ilmub eraldi ülesanne. Seega lood mitmele inimesele ülesannet määrates mitu ülesannet korraga.

11. Kasuta aja sissekandeid, et ühise ülesande kallal töötada

Mida teha siis, kui tahate mitmekesi ühe ülesandega töötada?

Sellisel juhul on abiks aja sissekanded.

Loo uus ülesanne (ära määra seda kellelegi peale iseenda, muidu läheb see kohe kellegi teise nimekirja). Nüüd lisa uue ülesande alla aja sissekanded, mis on määratud erinevatele kasutajatele. Võta ka “Tehtud” kasti seest linnuke ära, et süsteem aja sissekandeid juba tehtuks ei arvestaks.

Pärast aja sissekannete lisamist ja nende erinevatele kasutajatele määramist võid ülesande kellelegi teisele määrata, et see oma ülesannete nimekirjast ära saada.

12. Lisa ülesannetele vaikimisi seaded

Uusi ülesandeid lisades on tihti oluliselt mugavam, kui nende vaikimisi kestus on selline, mida kõige sagedamini kasutad.

Ülesannete ja kalendrisündmuste vaikimisi kestuse määramiseks mine Seaded > Minu seaded > Kalender ja ülesanded. Siin saad määrata, kui pikka sündmuse ja ülesannete kestust eelistad. Ära unusta vajutada nupule “Salvesta”.

Soovitame soojalt kõik eelnevalt välja toodud nipid ise läbi proovida, kuna need tõesti aitavad Scoro kasutamise tõhusamaks muuta.

Teised populaarsed postitused